宇宙

The Weepies - Gotta Have You -

未果寻病终:

Gray' quiet and tired and mean

苍白,安静和疲倦,尝试着浅忆不快的往事

Picking at a worried seam

通过电话

I try to make you mad at me over the phone

我想让你为我疯狂

Red eyes and fire and signs

面红耳赤,激情似火

I'm taken by a nursery rhyme

我被儿时的歌谣带走

I want to make a ray of sunshine and never leave home

我想乘上阳光回来,再也不离开

No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No amount of wine

再多的美酒

No No No No No

不 不 不 不 不

No' nothing else will do

再多的 再多的一切也不能替代

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你

 

长路慢慢变冷

The road gets cold

长路慢慢变冷

There's no spring in the middle this year

今天里的六月感觉不到春天的气息

I'm the new chicken clucking open hearts and ears

我就像那只敞开心扉咕咕轻啼的小鸡

Oh' such a prima donna

哦 这样的首席女角

Sorry for myself

为我自己难过

But green' it is also summer

但是绿色,这也是夏天

And i won't be warm till i'm lying in your arms

我不会觉得一丝温暖,除非躺在你的臂弯

No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No amount of wine

再多的美酒

No No No No No

不 不 不 不 不

No' nothing else will do

再多的 再多的一切也不能替代

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你

 

I see it all through a telescope

我穿越时空看到这一切

Guitar' suitcase' and a warm coat

吉他 衣箱还有温暖的外套

Lying in the back of the blue boat

躺在蓝色的小船上

Humming a tune...

轻轻的哼唱

 

No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No one. No No No No No

没有人 不 不 不 不 不

No' nothing else will do

不 任何东西都替代不了

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你

No amount of coffee

再多的咖啡

No amount of crying

再多的尖叫

No amount of whiskey

再多的威士忌

No amount of wine

再多的美酒

No No No No No

不 不 不 不 不

No' nothing else will do

不 任何东西都替代不了

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你

I've gotta have you

我必须拥有你


评论

热度(34)