宇宙

Been A Long Day - Rosi Golan

音乐随身听:

【独立民谣】Been A Long Day  - Rosi Golan

《吸血鬼日记》S04E14 卡罗琳和泰勒道别的歌。一辈子会有多少次,明知该道别,却不愿说再见。

Rosi Golan,生于以色列,到过很多地方,包括德国、巴黎。 9岁时留在洛杉矶并在那里长大。Rosi Golan是一个创作和演唱俱佳的民谣音乐人,歌声弥漫着夏日的气息。

《Been A Long Day》

It's been a long day
真是漫长的一天
And all I've got to say is make it strong
我想说的只是,变坚强些
It's been a long day
真是漫长的一天
And all I've got to say is I've been wrong
我想说的只是,是我错了
So take a leave of absence
所以离开吧

Tell me you'll be gone
告诉我你会离开的
I don't want to see your face
我不想再看到你的脸
It's been a long day
真是漫长的一天
And I just want to hide away
我只想躲起来
It's been a long week
真是漫长的一周
And all the lines come down heavy on me
所有的绳索都紧紧的捆住了我
It's been a long week
真是漫长的一周
I'm finally feeling like it's okay to break
我觉得是时候破碎了
into a thousand pieces
灰飞烟灭
no one can replace
没有人能替我
only I can find my way
只有我自己找到出路
It's been long day
真是漫长的一天
And I just want to hideaway
我只想躲起来
It's been a long year
真是漫长的一年
And everyone around me's disappeared
我身边的人都不在了
It's been a long year
真是漫长的一年
And all this mess around me's finally cleared
所有让我困惑的终让我清醒
So can I have a moment just to say hello
所以可以给我问好的时间吗
Can you let your anger go?
你能不生气吗?
It's been a long year
真是漫长的一年
And I'm finally ready to be here...
我最后准备还在这里


评论

热度(42)