宇宙

The night falls - Tiny Harvest

小豆之家:

如同品尝一道美食,Tiny Harvest乐团用音符刺激着人们对音符的味觉。这是一个由妮娜及彼得所组成的双人民谣团体,两人皆来自一个相当崇尚自然、和平、宛如童话故事般美丽的瑞典,正因为在这样的环境下成长,让他们能创作出最纯净无瑕的音乐。

please help me with my suitcase
帮我拎着行李
and take it down the stairs
把它带下楼
I put it in the taxi
我装之于出租
and that 'll be my all from there
那也许是我所有的回忆
this is our final station
这是我们最后的车站
I have made up my minds
整理思绪

I plan an expectation is
我在期待合理的未来
I believe them all behind
之前坚信的一切
good love gone bad
由爱生恨
we all over the time
时间会抚平一切
good love gone bad
由爱生恨
I was the one
我就是其中之一
good love gone bad so bad
由爱生恨 如此之恨
and the night falls all this inside
夜幕掩盖了全部
the traffic's moving slower
交通越来越拥堵
down to the crowd
穿梭人群
and maybe I was a dreamer
也许我是个梦想家
who believed it at all
相信全部
good love gone bad
由爱生恨
we'll over and done
一切都会过去
good love gone bad
由爱生恨
I was some good one
我是爱着的哪一个
good love gone bad so bad
由爱生恨 恨之深
and the night falls all this inside
夜幕将一切收入眼底
yeah

oh

yeah

and other proper sins again
一切其他的罪恶
they all turned into liers
他们都成了骗子
the menu wanna mitch you
我想逃离
you can't be recognised
难以辨认
good love gone bad
由爱生恨
we over and done
都会过去
good love gone bad
由爱生恨
I was the good one
我是幸运者
good love gone bad so bad
由爱生恨 恨之深
and the night falls all this inside
夜幕收入眼底一切
even all the night falls out the setting song
甚至全部

小豆之家敬上!

评论

热度(18)